jueves, 28 de febrero de 2013

el meu cor tremola


"Apareixes de sobte i el meu pols s'acelera.Es estrany ja que els rèptils vivim a poques pulsacions.Necesite un bany de sol per a sentir-me renàixer i així poder oferir-me a tu,a les teues paraules i els teus gestos.Encara no sé res de tu i ja tinc el cor trencat.Es un sentiment un tant estúpid,dons no hauria d'oferir-me amb tal facilitat;pero l'amor és com el vent,et colpeja a la cara i alimenta el teu interior. Reconec sentir-me fràgil davant la teua intelectualitat,pero a canvi t'oferisc tot el meu ser,el meu coneixement i experiencia.Tal vegada et sàpia a poc però t'assegure que les coses essencials són les millors i si és possible en xicotetes dosis, (com el bon verí) .Pero jo sóc fardatxo que inocula cicuta ardent i amarga,como supose que a tu t'agrada. Deixa't mossegar i et transportaré a un planeta distant on tan sols hi haurà lloc per al nostre amor,no cabrà res més,ni tan sols pols d'estreles. com és possible tanta elegància i delicadesa a la vegada?¿Podré trauret de la meua ment?.Aquesta vegada vaig a donar-ho tot,seré generós i m´oferiré al llímit,botaré al vuit i sense por a la caiguda dons tú te ho mereixes sense cap dubte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario